آرتین جونآرتین جون، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

گل پسری

تولد سه سالگی گل پسر

1395/10/8 8:35
نویسنده : انسیه
71 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان و بابا قربونت بزن که سه ساله شدی .مامانی تو این هفته های اخیر همش ذهنم درگیر تولد شما بودش که یه مهمونی دور همی بگیریم که به شما خوش بگذره.متاسفانه یکی از بارهای ارسالی بابا دو روز بعد عقد عمه واژگون شده بود و بابا هم ذهنش درگیر این مسئله هستش.دیروز نشستم پای سجاده بعد نماز دعای روزانه ام رو خوندم و با خدا درد ودل کردم بارون می بارید و در رحمت خدا باز بود.تا ساعت سه که امضا تولدت  بود مشغول دعا و ذکر بودم خیلی آروم شده بودم.بلند شدم و سرت رو بوسیدم و تولدت بهت تبریک گفتم.بعد کلی دلتنگی من و شما به اصرار بابایی رفتیم شهر بازی های پر سان.ماشاالله بارون شدید می بارید.تو راه خوابیدی رسیدیم خوشحال شدی.و شاید یه ساعتی بازی کردی بعد بابایی گفت بریم خونه عمه پوران .عمو حمید ببینیم.شما به خاطر بازی با فرنام خیلی خوشحال شدی.بارون خیلی شدید شده بود و منم کلی دلم گرفته بود رفتیم بالا و یک ساعتی نشستیم.بخاطر مشکل عمو موقع خداحافظی عمه پوران و عمه مهناز و زن عمو و من خیلی گریه کرده بودیم.شب الهی بود و شما ناراحت شده بودی می گفتی چرا عمه پوران گریه کرد گفتم پیاز تند بود چشمش سوخت اشک ریخت شما گفتی دیگه من پیاز تند نمی خورم دیگه دوستش ندارم.فدای دل مهربومهربو نت بشم. عمو پنجاه و عمه پوران سی به شما هدیه داد .شما هم به زن عمو پنجاه به مناسبت تولدش هدیه دادی.بعد عمو اینها رو رسوندیم خونه شون شما همچنان ذوق دیدن فرنام داشتی و بازی میکردی.بعدش بابایی اصرار کرد شام بخوریم.دو تا ساندویچ چیز برگر بزرگ سفارش داده بود به همراه سالاد و ترشی و شما هم گفتی فقط سیب زمینی میخورم. غذاش خوشمزه بود ولی ماشالله خیلی زیاد بود.تو بهار بود .همچنان بارون شدید می بارید و شما تو بغلم بعد کلی قل خوردن خوابیدی.ما تا ساعت دو نیم با مرور این اتفاق های تلخ خوابیدیم.از خدا میخوام به عزت  و آبرو و اعتبار حکم باب الهوائج بودن حضرت رقیه گرفتاری ها از در خونه بیرون بره.دلخوش آرامش و حال خوب همراه عشق به خونه برگرده مشکل عمو حل بشه .گره از مشکل بابا به عزت حضرت رقیه و به حرمت آبروی حضرت ابوالفضل العباس باز بشه و یه مهمونی به مناسبت سه سالگیت بخاطر خوشحالی دلت بگیرم و سفره مون و نذر و هدیه حضرت رقیه کردم.ان شاالله  این اتفاق  خوب بیفته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسری می باشد