آرتین جونآرتین جون، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

گل پسری

اولین سفر زیارتی گل پسر

1393/3/25 23:27
نویسنده : انسیه
37 بازدید
اشتراک گذاری

غروب سه شنبه مورخ ۱۳۹۳/۰۲/۲۳مصادف با میلاد امیرالمومنین و روز مرد،ساعت شش من و گل پسر اماده شدیم و به بابایی که جلوی درب ایستاده بود گفتم با هم بریم بیرون تا سر کوچه رفتیم بابایی گفت اگه ماشین رو به راه بود میرفتیم قم،من گفتم بریم شاعبدالعظیم  بابایی مهربون قبول کرد و برگشتیم من چادر نمازم گرفتم و حرکت کردیم ساعت هفت و نیم رسیدیم،شما به همراه بابایی داخل حرم رفتید ،عشق من زیارت این بزرگوار همردیف زیارت امام حسین،امیدوارم در این سفر پر خیر و برکت ایمان تقوی سلامتی دلشادی و موفقیت سربلندی حفظ ابرو عاقبت به خیری را با خود به ارمغان اورده باشی،ان شاالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسری می باشد