آرتین جونآرتین جون، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

گل پسری

دست دسی گل پسر،بابا بابا گفتن،ایستادن،مروارید ششم

1393/8/3 23:12
نویسنده : انسیه
121 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان و بابا رویت مروارید ششم مبارررک،الهی به حرمت امشب که شب اول محرم هستش جز چهره های نیک و ماندگار در جهان باشی،ان شاالله.عزیز دلم از دست دسی کردنت بگم که حدود یک هفته است تو بازی ها یهو خودت دست میزنی بار اول که متوجه شدم ازت فیلم گرفتم.جیگر من پنج شنبه صبح ساعت پنج و نیم صبح من داشتم نماز میخوندم بیدار شدی ،وقتی اومدم کنارت شیرت خوردی در حال غلت زدن بودی دو بار گفتی بابا من و بابا خیلی خوشحال شدیم دیگه هم نخوابیدی همراه بابایی رفتیم کله پارچه خریدیم اومدیم خونه صبخونه خوردیم،الان هم یه وقت هایی میگی بابا بابا،عزیز دلم زمانی که داری با بابا یا من بازی میکنی کاملا حواست پرت میشه خیلی کوتاه خودت میایستی،گل پسرم امروز بخاطر دندونت یه کم بدنت گرم بود وغروب هم بخاطر عرق سوز بودن پاهات گریه کردیدوقتی پو شکت باز کردم و شستمت و خشک کردم و فوت میکردم میخندیدی الهی شکر که بچه بد قلقی نیستی الهی به حرمت باب الهوایج حضرت رقیه و علی اصغر هر چی از خدا میخوای در جهت صراط المستقیم و عاقبت بخیری بهت بده و همیشه تنت سالم و دلت خوش باشه به امید برآورده شدن مراد دل بابایی به حرمت این ایام.......ان شاالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسری می باشد