آرتین جونآرتین جون، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

گل پسری

یاد ویژه از 1392/06/02

1393/2/16 10:31
نویسنده : انسیه
60 بازدید
اشتراک گذاری
گل پسر ,قند عسل که رونمایی کردی,عزیزم من و عمه پوران به مرکز سونوگرافی تصویر میدان امام حسین خ نامجو رفتیم وقتی آقای دکتر کارش رو شروع کرد گفت جنسیت پسره نمیدونی عمه پوران چی کار کرد یه هورایی کشید و از اتاق بیرون رفت و شروع کرد به همه زنگ زدن,دکتر متعجب شده بود بعد اون دکتر شروع کرد به کنترل سلامتی یه مانیتور هم جلوی من انقدر واضح بود که من همش میگفتم کاش بابایی بود میدیدت چقدر دلش میخواست به این واضحی شما رو ببینه,دکتر با حوصله تمام اعضا بدنت به من نشون داد ماشاالله دست و پاهات همش تکون میخورد,دستت هم بردی طرف دهنت بعد صبر کرد که دستت پایین بیاری و انگشتات بشماره,به لطف و بزرگی خدا یه مهمون سالم تو دلم بود,وقتی معاینه تموم شد بابایی تماس گرفت اول گفت سالمه ,گفتم بله کاش بودی میدیدیش بعدش کلی خدارووووووشکر کرد ,عمه تو راه به خاله مه جبین و مادر جون خبر داد اونها خیلی متعجب و خوشحال شدند,وقتی رسیدیم خونه عمه مهناز گفت اینه فرخ سی درصدش غلبه میکنه به هفتاد درصد,شادی رو بگو که زنگ زده بود میگف بچه باید پسررررر باشه,عزیزم الهی همیشه موفق و سربلند و نور چشم همممممممممه باشی,آمین
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسری می باشد