آرتین جونآرتین جون، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

گل پسری

مروارید گل پسر

1393/5/13 19:34
نویسنده : انسیه
64 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر مامان عشق مامان دلبند مامان نفس مامان قلب مامان دنیای مامانی....مبارررررررکه صاحب مروارید شدنت،عشق من دیشب تولدت سارابود بعدازظهر بابایی ماشین برده بود کارواش چون تو مسافرت کثیف شده بود ،بعدش اومد خونه یه کم استراحت کرد و تا ما آماده بشیم رفت برای سارا هدیه بخره فکر کردیم عمه ایران هم میاد به بابا پیشنهاد دادم برای شادی هم هدیه بخره که دو روز دیگه تولدشه،شما رو گذاشتم تو رورورک حسابی گشت زدی و منم لابه لاش آماده میشدم و دنبالت میدویدم،بعد رفتیم خونه عمه پوران ،تا رسیدیم عمه به شما سیب زمینی سرخ کرده بدون نمک داد ظاهرا خوشت اومده بود نوش جونت بعد سارا که از بیرون اومده بود برات بستنی وانیلی خریده بود که دو سه قاشق خوردی برای قاشق بعدی بستنی هو هو میکردی یاد دیشب افتاده بودم که برات ماکارونی بخار پز درست کرده بودم خوشت اومده بود و ماشاالله هو هو میکردی برای لقمه بعدی یهو دو تا دستات بردی بالا برا بابایی هورا کشیدی از خوشحالی من و بابایی خوشحال و متعجب شده بودیم،خلاصه موقع شام پیش عمه مهناز بودی خواست به شما آب بده گفت حس میکنم صدایی که میده از دندون نه از لثه ما فکر کردیم خودش هم شک داره حتما اشتباه شده،بعد از صرف کیک و دادن هدیه تولد حدود ساعت یازده و نیم برگشتیم خونه،مامانی امروز ظهر شما رو گذاشتم روی تخت اسباب بازی کنارت گذاشتم و خودم لبه تخت شروع به نماز خوندن کردم،وسط نماز حس کردم لثه شما با روز های قبل فرق داره تندی اومدم کنارت بغلت کردم آروم انگشتم کشیدم رو لثه ات یه تیزی خیلی کوچولو رو میشد حس کرد انگار تازه لثه نازت شکافته ،عزیز م زنگ زدم به بابایی خوشحال شد زنگ زدم به مادر جون کلی ذوق کرد و گفت عسل یه هدیه از طرف ما داره اگه خدا کمک کنه جمعه برات آش دندونی درست میکنیم و با طراحی و تنقلات مخصوص دندونی ،مامانی ان شاالله تنت سالم و دلت شاد و لبت خنده ،

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسری می باشد