آرتین جونآرتین جون، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

گل پسری

اولین انتخاب گل پسر

1393/6/8 1:23
نویسنده : انسیه
52 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من،فدای سلیقه ات بشم من که انقدر خوش سلیقه ای ،عزیز دلم پنج شنبه مامان بزرگ و عمه پوران و مهناز خونه عمه مریم شهریار مهمونی دعوت شده بودند،ظهری مینا تماس گرفت و ما رو هم دعوت کرد،خداروشکر کار بابایی خوب بود و تا برسه خونه هفت و نیم غروب شده بودخیلی خسته بود و ناهار نخورده و خیلی خسته بود ،سریع دوش گرفت بعدش حرکت کردیم شما هم ماشاالله انقدر بازیکرده بودی تو ماشین خوابت میومد ولی بابایی با شما بازی میکرد که خوابت نبره ما خواستیم بستنی فالوده بخوریم یه کوچولو از بستنی به شما بدیم،بالاخره بیدار موندی و بستنی نوش جون کردی،بعدش به یکی از فروشگاهاش رفتیم خواستیم برات یه فلاکس استیل بخریم  شما بغل بابایی بودی بابایی یه لحظه فلاکس فانتزی برداش نگاه کنه شما یه هو هو یی کردی دو دستی فلاکس تو بغلت گرفتی ما هم دلمون نیومد و همون برات برداشتیم عزیز دلم اول هزاران بار خدا رو شکر میکنم بعدش از خدا میخوام همیشه یارت باشه تا باارزش ترین و برترین انتخاب در تمام مراحل زندگی داشته باشی و سزبلند باشی ....ان شاالله عشق مامان ماشااله خونه عمه میتونستی خودت بری آشپزخونه شون با اینکه ارتفاع کف اش ده سانتی متر بلند تر بود .عاشق کدو شون که آویزونشون کرده بودند شده بودی هه هه میکردی ،فدایی دل مهربونت بووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسری می باشد