آرتین جونآرتین جون، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

گل پسری

رونمایی مروارید یازدهم +زیارت حضرت معصومه

1394/2/3 21:27
نویسنده : انسیه
78 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم دوشنبه سی و یکم فروردین بابایی اومد خونه و گفت بعد از خواب بعدازظهر گل پسری   بریم قم،ما هم آماده شدیم و ساعت پنج حرکت کردیم وقتی رسیدیم تلفنی با دوست دوران دبیرستان من هماهنگ کردیم که بیاد حرم خودش و کوچولوش ببنیم ،از صحن امام رضا داخل شدیم  عزیزم خیلی با صفا بود شما همراه بابایی  رفتیم من اولش تو صحن روبروی ضریح ایستادم و دعا کردم بعد رفتم زیارت دو باره برگشتم صحن و شروع به خواندن نماز کردم  و نماز مغرب به جماعت خوندم بعدش دوستم اومد بعد یه کم درد و دل با خانواده سون خداحافظی کردیم و بابایی ما رو نان داغ کباب داغ مهمون کرد خیلی خوشمزه بود گلم ،امروز متوجه دندون هات شدم مامانی فدات بشم که با مروارید های قشنگت هم روزی برامون میاری،ماشاالله لا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسری می باشد