آرتین جونآرتین جون، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

گل پسری

مروارید هشتم

1393/9/27 21:08
نویسنده : انسیه
122 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانی،گلم مبارکت باشه رونمایی مروارید هشتم ،عزیزم امروز ظهر که بابایی تماس گرفت داشتم باهاش صحبت میکردم متوجه مروارید هشتمت شدم به بابایی گفتم گفت از طرف من ببوسش،عسل مامانی الان یه هفته میشه که می ایستی و ما برات دست میزنیم و میخونیم خودت هم دست میزنی،قزبونت برم ،جیگرم دیشب کنار قرآن بودی بهت گفتم بوسش کن خم شدی و قران بوس کردی،الهی قرآن پشت و پناهت باشه مادر،گل پسری دیشب بابایی ریسه های تولدت وصل کرد بالاخره بعد یک ماه تم آدم برفی که برات درست کردم تمام شد و بابایی وصلش کرد شما با تعجب به همش نگاه میکردی و کلی ذوق میکردی،بابایی هم خیلی خوشحال بود الهی جشن تحصیلی و جشن عقد و عروسی ات،ان شاالله از خدا مدد میخوایم که مراسم تولدت پنج شنبه آینده به خیر و خوشی برگزار بشه و جز بهترین ها باشه،

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسری می باشد