آرتین جونآرتین جون، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

گل پسری

عیدت مباررررک گل پسر

1395/1/22 3:02
نویسنده : انسیه
35 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم اسفند امسال خیییییلی خسته شدیم خداروشکر این خستگی برای خونه تکونی ما و اسباب کشی عمه مهناز بود.خرید عید ما افتاد سه روز قبل عید که هوا خیییییییلی سرد شده بود برای شما سرویس شش تیکه کرم گرفته بودیم بی نهایت ناز شده بودی خوت هم خیییلی استقبال کرده بودی.بابایی برای من هم مانتو کرم قهوه ای شلوار مشکی و کیف و کفش کاراملی خریده بود منم مثل شمالباس عیدم خییییلی دوست داشتم شب عید تا ساعت هشت صبح مشغول جمع و جور کردن وسایل و چیدن سفره هفت سین بودم.دوش گرفتم و مشغول خواندن سوره یس شدم که سال جدید آغاز شد و ظهر رفتیم خونه مامان بزرگ و دوم عید رفتیم خونه مادرجون یک هفته شمال بودیم و به سرعت نور گذشت اصلا دوست نداشتم بر گردم.بعد صحبت و دیدن دایی مهدی بیشتر دلم گرفت.جیگرم سوخت برای دایی مهدی و سرنوشت تلخ اش.شب خونه مامان بزرگ بودیم ساعت سه صبح شما تب کردی من و بابایی شما به بیمارستان بهرامی بردیم متاسفانه دوره مریضی ات یک هفته طول کشید ما شما رو چهار بار دکتر بردیم و متاسفانه آزمایش خون هم دادی که ویروس بدی بود سراغ کوچولو ها اومده بود.خلاصه عید امسال با خاطرات تلخ و شیرینش گذشت ان شاالله به حرمت ناله های حضرت فاطمه امسال سال پر خیر و برکت و سال عزت و احترام و آسایش و آرامش باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسری می باشد