آرتین جونآرتین جون، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

گل پسری

تولد سی و دو سالگی مامانی مصادف با شب بیست و یکم ماه رمضان

1395/4/7 14:31
نویسنده : انسیه
35 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم هزار ماشاالله یه هفته ای میشه دوچرخه کامل رکاب میزنی و بعد افطاری میریم پارک و شما دوچرخه سواری میکنی.(شبکه جم جونیور فیلم ننه نقلی تبلیغ میکرد ما هم پنج شنبه دهم ماه رمضان بلیط گرفتیم سانس ساعت پنج و نیم اش رفتیم سینما صحرا شما از دیدن صفحه نمایش به این بزرگی شوکه شدی میپرسیدی کنترل تلویزیون اش کجاست چراغ ها که خاموش شد شما بیقرار شدی خلاصه تونستیم تقریبا چهل دقیقه فیلم ببینیم.بعدش رفتیم طلا فروشی یکتا گوشواره و گردنبند و صدو پنجاه وجه نقد که بابا برای سالگرد عقدمون داده بود دادم یه گوشواره آویز توپی خریدیم)و امااز جشن تولد امسالم :دیشب مراسم احیا از شبکه یک که از حرم امام رضا پخش میشد و نم نم بارون میبارید دنبال میکردم خداروشکر شب طلایی و با معرفت برام رقم خورد زمانی که قرآن بر سرم گذاشتم اشک هام آرام آرام سرازیر شد و موقع قسم دادن به کتاب خدا و نام الله و دوازده امام برای عزیزان دعا کردم و هدیه تولدم از خدا خواستم رحمت اش شامل حالم کنه و غضب اش را از ما دور کنه در تمامی لحظه های زندگی نگاه ویژه اش پشت و پناه مون باشه تن مون سالم و روزی دار ودباعزت و خوشبخت و سعادتمند باشیم ان شاالله.ضمنا جمعه قبل خونه عمه ایران بودیم عمه ایران یه بلوز .شادی جون پیراهن صورتی و نوشین جان پیراهن سفید هدیه ودادن خیلی رنگ و طرح اش قشنگ بود.خاله مه جبین هم برام روسری ابریشم و خاله سمیرا برام دو تا کت مجلسی خرید متاسفانه هنوز همدیگر ندیدیم که هدیه شون به من بدم.صبح شما هوس کباب کردی با بابایی رفتین زغال بخرین برگشتی یه تراول پنجاه ای دستت بود و بابا گفت تولدت مباررک.یهو شوک شدم اولا انتظار داشتم هدیه اش بذاره تو پاکت هدیه بغلم کنه دستی رو سرم بکشه و روز ام بهم تبریک بگه.دوما راستس به عنوان همسرم ازش توقع  داشتم طلا هدیه بخره چون هیچ وقت تا حالا این کار رو نکرد معمولا این  مبلغ هدیه تولد و مناسبت اطرافیان بهشون هدیه میده.احساس کردم چقدر پیشش اش بی ارزشم که منو هم سطح بقیه دیده و حتی کمتر.سریع رفتم سراغ نماز و دعا پیش خودم گفتم عیبی نداره من خدا رو دارم ان شاالله بهترین هدیه تولدم خدا به من بده بهترین ها رو تو سرنوشتم ثبت کن منو جز سعادتمندان و خوشبختمندان قدار بده.ان شاالله

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسری می باشد